duminică, 11 septembrie 2011

Jocuri cu masini de curse

Jocurile Mele Favorite Race Car
Iată-mă înregistrarea mea personală jocurile preferate cursă de maşini. Eu nu sunt un jucător mare, de când am cursa maşina mea în timpul lunilor calde, iar unele jocuri frumos masina mă ajute să obţin prin iarna. Am găsit unele dintre jocurile de fapt, o fac un pic de dreptate, şi alţii să mă ajute practică pentru un lucru real.

Preferinţa mea în viaţa reală este de curse de drag, deşi nu am încercat orice alte tipuri de curse. Sunt sigur că mi-ar bucura de cele mai multe sporturi cu motor. Atunci când jucaţi jocuri masini am cursă aproape toate circuitele, pentru ca este destul de distractiv, si am sfârşesc place provocarea totalitatea ei, de asemenea.

Un lucru Îmi place despre jocurile din ultimii ani este faptul că le-au făcut destul de un efort pentru a le face cât mai realist posibil, şi pentru unele jocuri, îmi place acest aspect. Unele jocuri sunt distractive pur şi simplu, cum nerealiste, deoarece acestea pot fi.
orizont 2012 R35 GTR

Dacă nu sunt conştienţi de 2012 Nissan GTR R35 AKA Godzilla, lipsesc pe o minune tehnologica. Acesta a fost lansat în 2009, 2008 şi punct de vedere tehnic, ...

ceara cea mai buna masina Ce este ceara Cea mai buna masina?

M-am întrebat de multe ori la această întrebare atunci când merg să cumpere ceara de masina, si nu au mai cercetat acest lucru înainte. Eu fac ceara de masina mea un număr de ori pe an, aşa că am decis ...

Nissan Skyline R34 Skyline GTR

Nissan a început producţia GTR R 34 în 1999, şi este întrerupt de producţie han 2002. Acesta este cel mai căutat din toate Skylines Nissan. Există un număr limitat de ...

Ce este un turbo Turbo?

Autovehicule echipate Turbo devin tot mai populare în industria auto, aici este o explicaţie a ceea ce este, şi de ce aţi putea dori unul. Un turbocompresor, sau ...

E85 E85 combustibil

E85 este un combustibil, folosit în câteva tipuri diferite de vehicule. Este un amestec de etanol denaturat, şi benzină.85 standuri de 85%, sau 85% etanol. Au fost ea 100% ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu